Stuur een e-mail naar:
infokredieten@achmea.nl
Of
Stuur een brief naar:
Acier Financieringen
Postbus 689
7300AR Apeldoorn
Inhoud e-mail of brief
- Vermeld duidelijk dat het om een klacht gaat
- Vermeld duidelijk de inhoud van de klacht
- Vermeld uw hypotheek en/of leningnummer
Wat kunt u verwachten?
- U ontvangt een ontvangstbevestiging
- Binnen 6 weken ontvangt u een inhoudelijke reactie (als er meer tijd nodig is voor een reactie, ontvang u hier tijdig een bericht over)
Wat kunt u doen als u het niet eens bent met het standpunt van Acier Financieringen?
- Als in de reactie van Acier is aangegeven dat u nog kunt reageren op het standpunt van Acier, kunt u per brief of e-mail reageren. U ontvangt dan opnieuw een ontvangstbevestiging en een inhoudelijke reactie van Acier.
- Als in de reactie van Acier is aangegeven dat er geen reactie meer mogelijk is op het standpunt van Acier, maar u het niet met het standpunt eens bent, kunt u zich wenden tot het KiFiD.
Klacht indienen bij het KiFiD
U kunt op de volgende manieren uw klacht indienen bij het KiFiD:
Per post: Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefonisch: 070 333 8 999
Via internet: www.kifid.nl
De uitspraak van het KiFiD is bindend voor beide partijen.
Kunt u ook naar de rechter stappen?
Ja, u bent niet verplicht om het KiFid in te schakelen.